ايستگاه دكوراسيون لاكچري ايستگاه دكوراسيون لاكچري .

ايستگاه دكوراسيون لاكچري

راهنماي انتخاب پوستر ديواري

پيش از آنكه به راهنماي خريد پوستر ديواري سه بعدي بپردازيم، بد نيست بدانيد كه پوستر ديواري در حقيقت نوعي كاغذ ديواري است كه از طرح هاي جذاب تر و بسيار مختلفي برخوردار مي باشد. اصولا پوسترديواري بر خلاف كاغذهاي ديواري در اندازه هاي معين و يا بصورت سفارشي از سوي شما خريداران عزيز به فروش رسانده مي شوند. پس چنانچه علاقه مند به استفاده از اين نوع كاغذ ديواري هاي دوست داشتني در خانه و كاشانه خود هستيد، پيشنهاد مي كنيم اين مقاله از سايت زياردكور را به هيچ عنوان از دست ندهيد تا با نكاتي مهم در خصوص خريد همين ديوارپوش ها آشنايي پيدا نماييد:

 

 

نكات مهم هنگام خريد پوستر ديواري سه بعدي:
 

اندازه: اولين نكته اي كه بايد در هنگام انتخاب و خريد يك پوستر ديواري سه بعدي به آن توجه داشته باشيد، اندازه آن است. در اصل، پوسترهاي ديواري يا بصورت يك، دو و سه تكه اي مي باشند و يا اينكه بايد متناسب با اندازه ديواري كه بر روي آن نصب خواهند شد؛ بصورت سفارشي از سوي كارخانه برايتان توليد شود.

توجه داشته باشيد با اينكه تقريبا تمام سايز اين قبيل ديوارپوش هاي سه بعدي استاندارد هستند و از تطابق بالايي با ديوار خانه و محيط كار شما برخوردارند. اما بهتر است شما در ابتدا اندازه ديواري كه قصد نصب كردن پوستر بر روي آن را كرده ايد را بگيريد و متناسب با آن، اقدام به خريد نوع آماده و يا سفارشي اين قبيل محصولات تزئيني نماييد.

 

طرح پوستر: پوسترهاي سه بعدي، خوشبختانه امروزه در طرح هاي متنوع و گوناگوني توليد مي شوند كه شما بايد متناسب باسليقه و نظر خود يكي از آن ها را انتخاب نماييد. لطفاً فراموش نكنيد كه ايجاد يك هارموني شكلي در خانه مي تواند زيبايي فضاي داخلي شما را دو برابر كند! پس بهتر است كمي با دقت تر در انتخاب طرح اين نوع از ديوارپوش هاي زينتي عمل كنيد. اين نكته را فراموش نكنيد كه تا هنگامي كه به يك طرح مناسب و فوق العاده براي خانه و محيط مورد نظرتان دست پيدا نكرده ايد؛ اقدام به خريد نكنيد.

طرح هايي جذاب از پوسترديواري ها به نام پوسترديواري هاي منظره و طبيعت در بازار موجود هستند. توجه داشته باشيد كه اين مدل پرطرفدار پوسترديواري، نه تنها براي سالن هاي پذيرايي بلكه براي اتاق خواب افراد بزرگسال نيز مناسب ترين گزينه هستند.

 

رنگ ديوارپوش: انتخاب يك رنگ مناسب براي پوستر ديواري كه قصد استفاده از آن را به عنوان يك كاغذ ديواري كرده ايد نيز بسيار مهم و حائز اهميت است. يادتان باشد شما با خريد يك پوستر ديواري سه بعدي در واقع به سراغ ديزاين بخشي از خانه خود رفته ايد. به همين خاطر چه بهتر است كه رنگ پوستر انتخابي شما در تناسب با رنگ ديگر قسمت هاي خانه و يا وسايل دكوري باشد كه در آن استفاده شده است.

براي انتخاب رنگ پيشنهاد مي كنيم ابتدا فضاي مورد نظرتان را خوب بررسي كرده و از رنگ هايي كه در آن استفاده شده است، رنگ غالب را به عنوان رنگ معيارتان قرار دهيد.

 

طريقه نصب: هر چند اين نكته خيلي ربطي به موارد مهمي كه بايد به هنگام خريد يك پوستر ديواري سه بعدي به آن توجه كنيد، ندارد. ولي لازم دانستيم كه بگوييم چنانچه پوستر مد نظر شما در حد و اندازه يك تابلوي ديواري بود، شما مي توانيد آن را خودتان با مطالعه دستورالعملي كه براي آن گفته شده است، بر روي ديوار نصب نماييد. اما چنانچه پوستر ديواري شما از اندازه بزرگي برخوردار بود و شما نيز قصد استفاده از آن را به عنوان كاغذ ديواري كرده بوديد، بهتر است اجازه نصبش را هم به متخصصان شاغل در اين زمينه بدهيد و خيلي خودتان را براي نصب دقيق و درست اين پوسترهاي ديواري كه از قِلق خاصي نيز برخوردارند، تلف نكنيد!

يكي ديگر از دلايل ما در اين زمينه اين است كه هرگونه اشتباه در نصب پوستر ديواري مي تواند باعث چروكيدگي در پوسترديواري شود. بنابراين بهتر است كار را به كاردان بسپاريد.

 

قيمت پوستر ديواري سه بعدي: قيمت پوستر ديواري سه بعدي در همه جا يكسان نيست و بسته به طرح و چند تكه اي بودن و يا حتي سفارشي بودن آن مي تواند از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان و حتي بيشتر نيز ادامه پيدا كند. با تمام اين اوصاف، بهتر است شما در هنگام خريد اين نوع از ديوارپوش ها به نكات ذكر شده كمي توجه كنيد و حتي المقدور به سراغ پوسترهايي برويد كه از قابليت شستشو برخوردار هستند و در برابر تابش نور آفتاب نيز كاملا مقاوم مي باشند و دچار تغيير رنگ نمي شوند.

در سايت زياردكور ما مجموعه اي پوسترديواري هاي خاص و لاكچري را براي شما آماده كرديم. براي خريد آن ها كافي است روي گزينه زير كليك كرده و به صفحه اين سايت برويد.

 

منبع: زياردكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۱۴ توسط:جواد اكبرپور موضوع: نظرات (0)